vineri, 14 ianuarie 2011

Bifat!- by 2010

Ma gandesc sa imi fac bilantul de inceput de an si sa alcatuiesc cumva o lista cu ce am realizat, sau ce s-a intamplat in anul ce-a trecut.
1. M-am maritat!...Multumesc, multumesc.
2.Am ales un mediu care promoveaza un stil de viata mult dorit de mine, care ma ajuta sa ma dezvolt ca si persoana, sa ma autodepasesc, imi da posibilitatea sa visez "mare", sa cunosc foarte multe persoane si sa ma pot implica in ajutorarea altora.
3. Am devenit voluntar in cadrul Organizatiei Crucea Rosie.Va invit si pe voi sa va alaturati unor oameni deosebiti.
4. Mi-am schimbat job-ul.
5. Sora mea isi posteaza scrierile. Le puteti citi aici.
6. Am trecut granitaaa! Am fost in Budapesta,Ungaria.


Si lista continua si lucrul asta nu poate decat sa ma bucure si sa ma incurajeze.
Asadar, ce va propun eu pentru anul asta: incercati sa va concentrati pe ceea ce vreti sa se intample, incetati sa va concentrati pe ceea ce nu vreti sa se intample, incetati deasemenea sa va mai faceti griji. Atentia pe care o acordati acelor lucruri le vor atrage spre voi. Se spune ca-s actiuni cosmice. Concentrati-va energia pe felul de viata pe care vi-l doriti, pe relatia pe care vi-o doriti, pe ceea ce doriti sa aveti si pe felul cum vreti sa va simtiti. Eu stiu ca asta functioneaza si va functiona in continuare. Am credinta ca ne aflam intr-o anumita situatie pentru ca pe asta ne-am concentrat. Tot ce avem de facut este sa schimbam obiectul concentrarii si vom schimba rezultatele.
Mult succes in noul an, sa vi-l faceti cat mai prosper, sa va ingrijiti de sanatate si distractie multa!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu